Fett snygg bonnabränna!!

Hej där! ;)
Jobbade länge idag 10-21, lär jobba 08-21 imorgon så det är mycket nu.. dom dära jävla köksmöblerna har fan världens starkaste lack på sig och det gula försvinner ju verkligen aaaaaaaaaaaldrig. Så nu håller jag på att gå över stolarna EN GÅNG till.. vilket tar 2 timmar/per stol. Roligt va!? :)
Har räknat ut att om jag jobbar så länge imorgon samt några timmar på fredag + min lilla bonus så kan jag få runt 2000 kr.. Det är ju iallafall något! Jobbar ju med minilön typ.. hehe. :)
Och när jag kom hem nyss, så säger mamma:
"Hehehe, tanya? Du har bränt dig."
jag: "sluta skämta mamma, det är fan inte roligt om du tror det, kommer dö om du inte skojar"
hon: "kolla i spegeln ;)"
*går till spegeln och dör*
Har alltså en fin bonnabränna, när jag är naken så har jag ett vitt brottarlinne samt en vit bh på mig. JÄTTEFINT. Tack gode någon att det ska regna imorgon och jag slipper solen.. mår dåligt! :(
förra bonnabrännan. (kass bild) men ah, typ samma princip.
:D

Kommentarer
» M E R E I

- hehe :)!

2011-07-06 21:57:03
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback