Enter sandman

Hemma från överby, mesta tiden gick åt att kolla på en dator till min syster, puh! jobbigt... Men hon fick med sig en bra hem så :) Gick och busa lite på Siba också, drog fram photo booth på en del macdatorer och tog kort på mig och gjorde bilden sedan till bakgrundsbild.. hehe! förevigad inne på Siba ;)

Hittade rätt mycket kläder som jag ville ha, men var mest ute efter något linne och hittade ett snyggt inne på BikBok

 

Har precis putsat mitt fönster, för mamma har köpt nya gardiner till mig - äntligen! Mina andra hade fiskmåsar på sig. Fiskmåsar. VAD FAN ÄR DET OM? :O

Funderar på att städa hela rummet när jag ändå håller på, fast städning och huvudvärk är nog inte den bästa kombinationen! Fast värt det, hm.. Visar bilder sen på hur det blir kanske! Nu tänker väl ni, ah men gardiner, gud så kul! Nej men mamma hitta ett par cpsnygga så det kommer passa in i mitt lilla sjömans-tema grej som jag har i mitt rum ;) härligt jao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback