Det är nu ni ska smälta :)

Min kompis Lisette la upp ett riktigt gulligt klipp på facebook.
Kan säga så här, jag smälte inombords så himla hårt, och satt och "åh"ade hela tiden. Fick även ett barnsligt uttryck i ansiktet. Jag blev kär helt enkelt! ;)

ni kan ju inte säga att ni inte smälter precis! Vi vill ju ha en till katt, eller jag, min syster och mamma iallafall. En liten kille! Och om det nu skulle hända ( vilket är väldigt tveksamt ) så skulle han heta Lillebror! :D Perfekt så där när vi inte har några bröder i denna familjen och ah han blir yngst om man säger så ;) Fast jag vill ju ioförsig ha en lite katt som heter Tyke. Hem till midgård ni vet <333

"Tyke inte dum"


Kommentarer
» Sannalitens.se

Svar: Hehe okej! Jag själv har aldrig varit i Turkiet, så det blir spännande att åka dit. Vi ska åka till ett ställe som heter Bodrum, så vi hoppas att det ska vara lite mindre turister där. Vilket är ditt favoritland? Kramar

2011-07-08 13:52:48
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback