Vaken, alldeles för tidigt

Hej mina fans
Nu har jag varit på tandregleringen, behöver inte ha mina gummiband längre som får mig att se ut som en vampyr. Men ah, nu har dom möblerat om lite i rälsen, så har fått nya gummiband i munnen som ska dra i överkäken och bajs.. börjar göra ont nu, och huvudvärken kommer krypandes.
Men den positiva saken är att dom sa att jag kommer få ta bort den snart, ska bara stänga igen ett par små gluggar, så kanske 2-3 gånger till, förhoppningsvis innan sommaren/tidigt av sommaren! awesomeness!

Med tanke på att jag fick rälsen på överkäken förra året på sportlovet ( v.7 ) så har de gått jävligt fort för min del. Och det var en hel del som skulle göras i mun med. Men jag har varit flitig med gummibanden och allt, och ah, det lönar ju sig :D

Jag har ryckt ut 8 tänder, jag har haft gomtandställning i ett år ( permanent ), och sen nu rälsen. thank god att skiten är snart över.. ni förstår inte min lycka.

men puss o snopp på er, nu ska jag sova!!!


mulliga är gulliga ftw hihi
proud over my extra largeness of fat, bara så nivet. Jag är kläm-gó och ah, har inga överdrivna skelettbitar som sticker ut. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback