trodde jag skulle dö...

Godkväll på er :)
Idag hade vi midvintervandring med tvåorna på skolan.. som en sorts friluftsdag. Egentligen är friluftsdagen imorgon, men om man gick denna vandringen nu på kvällen så skulle man va ledig imorgon. GÖTT!
Iallafall, så var jag med om något riktigt dramatiskt. haha, tycker nog jag och den tjejen som var inblandad i detta.
Jo, alla fick facklor, som dom skulle tända. Och jag tände min direkt. Sen kommer vi till en brant pulkabacke, som i princip bestod av is pågrund av att det smält massor nu i 3 dagar.
Jag försökte sätta mig på röva och åka ner, men jag kunde inte pga den brinnande facklan.
Så jag försökte gå ner för backen med mina converseskor... det gick bra kanske 2 st, sen föll jag fram, och slog i knäna rakt i den hårda isen, och åker neråt i FULL fart. Då menar jag riktigt full fart.
Framför mig i backen står en tjej, med en brinnande fackla. Som hon höll utåt mot där mitt huvud skulle hamna. så jag skriker:
UUUUUUUR VÄÄÄÄÄGEN!!!!!
och slår till facklan mot hennes ansikte för att rädda mitt eget. haha, tack gode gud så hann hon få en reaktion, och kunde få bort facklan från hennes ansikte innan den skulle rubba hela henne.
Sen när jag lyste på henne, så såg hon vettskrämd ut. HÖHÖ.
inte alls pinsamt.. nejdå!! Kunde ju fan fått skiten i nyllet, och i håret och typ..fått massa brännskador och blivit flintis. *puh*
bild på min söta bebis. (hon kan sitta så i typ 5 minuter efter hon tvättat sig, störda kattfan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback