Pocketful of sunshine

Hej mina fans.

Nu är vi vakna här i Källby, och vi båda sitter och nördar oss med våra söta macbooks, eller som jag kallar de; Maccis/maccisar.
Jag är jättetäppt i näsan, och kan typ inte andas alls. Har triljoners biljoners liter slem i halsen känns det som och jag är sugen på smällt choklad. Synd att chokladkakan ligger 1 meter bort :(
Ska hem vid 2, och sen ikväll vid 9 ska jag, min syster och hennes kompis på bio i Skövde. Kommer komma hem assent ju, så det blir bums till sängen. Kanske något snabbt inlägg här, får se.
Men vi ska iallafall se på Love and other drugs.. den verkar jättebra.
Så jag ger mina mustascher sen på filmen på hur bra den var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback