Nattuppdatering

Nu tycker tydligen folk att jag ska fortsätta blogga om hår osv, och det kommer trilla in lite inlägg då och då.
Även om hur man gör en uppsättning, osv och hur man lägger partysmink, neutrala smink osv. Lite tutorials dvs :)
Jätte kul verkligen att höra positiva kommentarer! mermermer haha ;)

Har precis kollat på snuten i hollywood med mamma och min syster, börjar faktiskt bli lite trött.
har ju somnat vid typ 4-halv 5 på natten dom senaste dagarna, så det är ju en bra start... med tanke på att skolan börjar snart.
Nya långa dagar -.-

Lägger upp något upphetsande här under, GODNATT! ;)



ne jag skoja bara, den här under! ;)


grr

Kommentarer
» ewe

vadå är jag inte snygg..?

2011-01-06 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback