kom precis hem från gbg

japp, what the överskrift said!
I'm home bitches.

Och jag skoja visst lite om att jag skulle skriva maaassa inlägg idag, för nu har nya avsnittet av vampire diaries kommit ut ( har väntat drygt 2 månader på de ) och ett nytt avsnitt av jersey shore. så nu sitter jag här i min säng med ett glas juice och väntar på att skiten ska ladda klart.
Förövrig jättekul när man åker till ikea i bäckebol, och där var mitt bord i valnöt slut :((( så vi var tvugna att åka till kållereds ikea. Men innan vi kom dit var jag tvungen att genomgå världens jävla kö på motorvägen, typiskt när alla hade slutat. sen pmsa jag sönder inne på claes ohlsson och biltema.. för jag trodde inte att bordet skulle finnas kvar i valnöt i kållered. Dom sa nämligen att det bara fanns 7 kvar.. så ah. Jag hade ju fått ta i svart eller nått annars och det hade ju sååå inte passat i mitt rum?? dah. (överdrivet fjortis nu)
men så här ser de ut nu iallafall ( dålig bild ), med min andra dator på och mitt marinblåa blockljus samt underlägg till den. wiwiwiwi, mucho better.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback