Iceprincess


Godkväll på er mina söta små läsare!
Har bara gått runt och strosat idag. Sen har jag legat här i min säng och läst... men det är supersvinkallt i mitt rum! Mina händer är som isbitar, och mitt golv känns som att gå på snö eller något :)

Så jag har tänt ljus, pappa har fått vrida om ventilationen så det inte drar in så mycket luft och på något sätt mixtrat med mitt "ickefungerande" element. (visst den funkar, men det är inte mycket värme som kommer ut från den om man säger så! )

Fick en rolig kommentar idag från en fjortis som tydligen tog åt sig.
"HAHA FIN NÄÄÄSA
fast neee'
och ginger ;)
eeeew
Lika fin näsa som kissie"

Jaa, ni kan ju gå in på hennes fjortisblogg och kolla in hur jävla "vacker" hon är, haha :D
Alla hästar är inte i stallet hos henne om man säger så ;)

så här får du en FEEEEEEEEEETLÄÄÄÄÄÄÄNK , grattis till 20 temporära läsare. I bet they will laugh at you, som jag och ewe. haha!

Kommentarer
» Suzana ♥

HAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHA!!!

Fyhelvete, är hon seriös med hur hon ser ut?

HAHA ser ut som hon har rullat ihop två degbollar och plattat till dom på brösten. Så jävla fula bröst, aldrig sett så fula. :(

Damn, HENNES näsa då? Kan åka pulka på den. :D

Sen kan jag hoppa studsmatta på hela henne för hon är så fet. :)

2011-01-16 03:00:35
» ewelina

vadå äre amina eller ;) ha-ha.

Ja den tjejen alltså <3 älskar hennes utseende

2011-01-16 16:57:48
URL: http://eweliinapettersson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback