Helvetes jävla piss skit...

Jag är sjuk.

Började må illa lite först, sen började jag kallsvettas.. sen när jag kände i pannan så var den varm.
Tog tempen, och konstaterade, att jag hade feber. Första gången på eeeeeevigheter!
Aja, hoppas jag är sjuk nästa vecka, så slipper jag åka till skolan. Förut längtade jag alltid till skolan, men nu vill jag bara spy på skiten. Och längre dagar gör ju fan inte skiten bättre, buhu. Enda jag längtar efter i vår är min macbook, lov, min födelsedag, lov och skolavslutning.

Liksom, det räcker med att jag blev sönderstressad nu i höstas, och då var inte schemat så farligt alls... hur fan ska de gå nu då? Jag är ju redan stressad nog så jag tappar hår.. FUCK.

men nu ska jag inte sitta här och whina.. men tro fan att det är skönt och skriva av sig när man är pissed.
Och just de ja - era jävla bitches som bara vågar konfrontera på internet, våga ta det mot mitt ansikte så får vi se om ni är så jävla coola då! Exakt...



och på toppen av allt, så skickar maja denna trailern och säger att vi ska gå på den på bio...

Jag menar, vart ligger felet? HUR kan man vara så korkad och göra en film OM HANS LIV!? alltså... jag mår ännu mer illa än vad jag gjorde nyss.
Det här är bara hemskt, HEMSKT.

Du har gjort världen en hemsk plats att leva på Justin Biev(b)er.
Fy på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback