gothenburg 2morrow

Hej mina fans.
Nu är jag halvt levande iallafall, kollar på OC. Ovanligt?.. nej.
Tänkte redan berätta nu att jag har tagit ledigt imorgon från skolan, för jag och papi ska till Göteborg! Gött som fan. Vi ska kolla på bildelar, antagligen gå in på biltema.. och så ska vi in på IKEA för att köpa grejer till mitt rum!
Tycker det är så jobbigt nu när jag har 2 datorer, och inget bord i mitt rum att ställa båda på. Och dom kan ju inte ligga i sängen och hetta upp sig hela tiden.. så jag har kollat in på ett sånt där litet bord (som typ alla har) fast i valnötsfärg, som alla mina andra möbler har.
sedan ska jag köpa lite blockljus, marinblåa tänkte jag mig. Och ett sånt ljusunderlägg som man ställer blockljuset i. Min mormor har en sån, och hon har köpt lite torkade blommor och blomblad på Sara Videbeck här i Lidköping (en liten dekorationsbutik eller vad man ska kalla de), och lägga runt ljuset. jättefint!
iallafall, jag kommer inte uppdatera så bra imorgon då heller, men jag ska slänga in lite fler inlägg ikväll så ni klarar er ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback