Dag 6 - 10 saker du inte visste

OM MIG. Okej, 10 saker. Det här lär bli knepigt....


2. Hatar hur saliv luktar

                                                                                                   
     
(Blond/rödhårig, INTE orange)

4. Jag älskar vampyrserier, dock inte twilightfilmerna. Dom är okej att kolla på någon gång.




6. Jag gillar countrymusik..........



8. Jag har alltid varit lite "flötigare" haha! (förutom 2009 på våren, då jag svälte mig själv såpass mycket att min mage bara var en tunn linje. )




10. JAG ÄR BÄST.


sååå ni vet ni, hihi
                                                                                         
                                                                                                               
                                                                                                                
                                                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback