Dag 17 - ett favoritminne

Ett favoritminne..
den som har orsakat i princip alla mina bra och bästa minnen, är Ewe. Den tjejen är i princip en kopia av mig och finns ingen bättre än henne. Hon är den jag skrattar med, henne kan jag gosa med, och ligga med huvudet mellan hennes tuttar utan att det känns konstigt alls! haha, jo hon är allt söt den flickan :)



Men mitt favoritminne, det är första gången jag skulle träffa henne.
Hade känt henne i 2 månader, och vi pratade varje dag under den tiden. Vi blev jättetajta och bestämde oss för att jag skulle åka till henne den 27 november 2008. Dock dog min morfar en vecka innan resan, och jag visste inte riktigt om jag skulle åka eller inte, men jag bestämde mig för att åka. Det skulle vara bra för mig att komma iväg och träffa en helgrym tjej!
Väl på tåget satt jag och var jättenervös. Åkte buss till skövde, därifrån tog jag tåg till arboga, sedan ett tåg till Kungsör, där hon bodde då. När tåget saktade in sent på eftermiddagen, så stod jag redo för att gå ut genom dörrarna. Och där ser jag henne stå vid stationshuset, med ett brett leende på läpparna!
Vi klickade direkt. Min tvillingsjäl, min kvinna, min fru. haha ;)

När jag skulle hem, så grät jag.
självklart, hur fan kan man slita sig från en sån fin människa, som har förändrat mitt liv på ett bra sätt? Jag gråter ioförsig alltid när vi slits ifrån varandra, menmen..;)
Jag har aldrig riktigt haft en bästa vän, men hon visade mig hur en sådan var.

Jag älskar dig Ewe <3




vi är så söta :)


Kommentarer
» ewelina

vad söt du är älskling. du lyser upp mina dagar. Saknar dig som bara den. Älskar dig över allt annat <3<3 bästa tjejen som finns!

2011-01-16 16:40:11
URL: http://eweliinapettersson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback