Dag 16 - Det här har jag ätit idag

Frukost; Skink/ostbaugette och varm o´boy
Lunch; Ris & skinklåda, mums
Kvällsmat; Varma mackor :g

( sen lite knäck, en clementin, en hel del vatten, huvudvärkstablett, 4 silicatabletter :D )

Och förlåt för sämst uppdatering i världshistorien, jag har bloggtorka, och ligger mycket hellre i sängen just nu och läser dom 5 böckerna ( egentligen 7 böcker, men 2 st böcker är 2in1 if you fattar what I mean ;) ) som jag har lånat av Jennifer i min klass. :)
och dom är endast vampyrböcker hihi. Så just nu läser jag Vampire Diaries - Kampen ( läste den första igår på 2 timmar ).. ja, jag har inget liv.


Hottie to the right, Ian Somerhalder. En riktigt kom-och-ta-mig-bit.

sååå pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback