Dag 14 - Bloggfavoriter

Läser en massa bloggar kan jag säga, ska räkna lite.. vänta..
18 bloggar kommer jag upp till nu.. hehehehehe.
Fattar egentligen inte hur jag hinner? men när jag väl sitter och läser allas så känns det mer som 7-8 eller nått ( även om det är 18 :S )

men nu var det ju mina favoriiiiiiter dåra :D

Kenza Zouiten
Gillar att hon är originell och väldigt modemedveten. Alltid kul att se vad hon slänger på sig för dagen, och alla hennes oändliga semesterbilder! Grymt fin är hon med :)


Ana Gina
Äääälskar den här bloggen, dels för att hon är så sjukt rolig o har i princip samma humor som mig... men även att hon tål och säga vad hon tycker osv. Hon är ingen elak person, och hänger inte ut folk.


Ewelina Pettersson
Och så klart min lilla sötboll Ewe! Hennes blogg är awesome, liksom en allätarblogg. Klickar nog in på den bloggen mest av alla andra bloggar jag läser, på en dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback