Dag 11 - mina syskon

Okej, mina syskon.

Min största syster heter Ann-sofie och är 22 år. Ibland kan hon ha ett jäkla förjävligt morgonhumör, fast iof, det spelar ingen roll vilken tid på dygnet man kan reta upp henne :D fast hon är den jag kan prata om det mesta med. Och ibland smyger hon in i rummet där jag är, och när jag vänder mig om så står hon där med armarna utsträckta ut i luften och står och vaggar lite, och har väääärsta bambiögonen. ( då vill hon ha en kram ).. hon är lite knas hon. :)

Min andra syster, heter Ewa och är 19. Hon har också ett jävla pissigt humör, så ingen idé att bråka med henne alls, får då drar hon bara in resten av familjen, sen får man skit osvosv. Ibland kan hon va snäll ( OBSERVERA, HON VILL ATT JAG SKA ÄNDRA TILL MYCKET SNÄLL***  ), men man ser henne typ aldrig, för hon sitter bara inne på sitt rum och camar med sin holländska pojkvän. Hon läser på högskolan i trollhättan till sjuksköterska eller nått.. vettifan. Orkar inte bry mig, hihihi.


Ann-sofie

Ewa

Kommentarer
» stora syrran 1

hahahahahahah ;P



kraaaaaaaaaam :D

2011-01-09 16:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback