walla håll min kebab

Sitter och kollar på 2 fast 2 furious med pappa nu. Sitter sällan i vardagsrummet och kollar på tv faktiskt, utan tillbringar väldigt mycket tid på mitt rum. Har fått bestämma mat tills imorgon, så till frukost blir det 2 skinkmackor, 1 kopp kaffe och ett stort glas juice, mums! och sen när jag kommer hem så kommer det stå chili con carne på spisen ( MUUUUMS )!!
thumbs up!
Ska snart kolla på Big Brother med, om pappa låter mig ha tvn hihiihi. Jag vet inte, iår verkar det faktiskt funka, liksom dom har ju med gamlingar, en transa, och ett par. Tror jag ska heja på transan, hon verkar awesome! Och hon är jävligt snygg, för att vara.. kille, egentligen, som är tjej. hmm, krångligt!

Förresten, FINT BLOGG RAPE EWE!! du trodde inte jag skulle märka de rätt fort eller?;) med tanke på hur ofta jag kollar på min blogg..haha cp barn <3

Kommentarer
» ewelina

hejjar med på transan, men dagens avsnitt SÖG!! uschaaaa. hahaha jag hade hoppats på att du läste det imorgon :(:( meeeen ahh <3

2011-02-21 23:15:25
URL: http://eweliinapettersson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback