Träningsvärk, ajaj...

Vaknade upp idag med vääärldens träningsvärk i armarna. Kan säga er att, slipa tak, och spackla o hålla på, tar fan på armarna. Särskilt när  man inte är van med att arbeta med armarna högt upp i  luften :)
Så det var ungefär ett helvete idag att måla hela dagen. Men jag valde det, så jag får stå ut med det. Antar jag...
Har inte alls många avsnitt kvar nu av OC, sen är de finito. Liksom.. inga mer avsnitt! :s kommer kännas konstigt när jag har suttit och nötat skiten i över en vecka nu. haha

Men nu har faktiskt ett nytt avsnitt av vampire diaries kommit ut, så den ska jag kolla på alldeles strax ;) man vill ju bara stoppa ner Damon (Ian Somerhalder) i sin säng och gosa, hahaha mums!


Jag i början av ettan, var tvungen att ta ett cp-kort tillsammans med den fula målarmössan vi fick.. HAHA.
Jag tror jag kastade den........

Kommentarer
» Suzana

Ofta målarmössa? Sån har ju tanter på stranden. xD

2011-02-04 18:24:53
URL: http://lovelongtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback