There's something about the sunshine, baby

Guten Morgen alles!
Kör på med tyska så här om morgonkvisten, har inte glömt bort så jäkla mycket från högstadietiden alltså!
Idag vaknade jag 11 igen, och såg att det var bara blååå himmel och solsken ute, IGEN!!
Då fick jag mig en funderare om jag skulle gå ut och ansiktet igen, men så gjorde sig verkligheten hörd.
Täppt näsa, hosta, maaaassa mumsigt slem i halsen.
Tror jag ska stanna inne idag och dricka alot of te!
________________________________________________
Vet ni vad jag saknar? Att vara blond.
Visst, jag kanske passar bättre i röd/brun men damn vad jag saknar att vara blond! har dock lovat mig själv att försöka vara brunett i ett år till. Vet ju hur mycket det sliter på håret att bli blond. Fast sist så slinga jag håret 4 gånger, med 4 månaders mellanrum, och sen hitta jag en jättebra färg med Askblonds-nyans. Och mitt hår såg inte det minsta fail ut, och faktiskt riktigt äkta.
och vill ha låååångt hår! har ju överlevt på hårförlängning sen 2007, men valde att plocka ur den efter nyår. Så ja, det skiljer sig väl 10 cm mellan mitt riktiga och hur lång hårförlängningens var.
Dock blir ju håret tjockare med hårförlängningen, så efter i sommar eller något ska jag leta reda på kreatinvaxs slingor och sätta i mitt hår, bara för att göra det tjockare. Kanske. Får se.
haha ;)
mitt hår för 2 år sen, kort!!!!
( haha jävlar vad tunna ögonbryn jag hade, så fult :( )
mitt hår numera. VÄÄÄÄÄÄÄX DÅ FÖRIHELVETEEE!!
VÄX SOM OGRÄS!!!!

Kommentarer
» Lisette

Du passar både som blond, brunett och rödtott :D <3

Jag vill ha långt hår också! Nu är det typ...något mittemellan kort och långt.. :(

2011-02-13 12:15:30
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback