Skämt åsido

Den som gick på skämtet på förra inlägget måste vara korkad. När jag liksom skriver hela tiden om att jag vill ha långt hår, så går jag väl inte och klipper av.. typ.. ALLT!? haha :D
nej jag drog bara bak det längsta håret och lät det uppklippta håret trilla fram;)
Idag är sista dagen på lovet, suck. Hade varit skönt med lite till lov kanske, fast jag ser såå mycket fram emot denna veckan, eller inte mitt feta samhällsprov som jag inte har pluggat ngt på... hehehehehhe.
_____________________________________________________
Iövermorgon blir jag storchey! men vi ska fira mig med släkten på lördag. Så på tisdag ska jag och papi till banken, fixa mina konton och så ska jag skaffa mig ett visa-kort i think :)
Faktiskt första gången jag får ett bankkort då, har aldrig haft de tidigare, hohoooo!
ge mig vår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback