Pluggggggggggg

Nu har jag gjort samhällsprovet och det gick väl, sådär. Vi målare har ju inte ofta prov så vi har väl lärt oss att ha det lite mer chill och så, så vi pluggar ju inte mkt haha ;)
Hoppas de gick bra iallafall, kanske VG om jag har tur! ( vilket jag inte tror jag har )
Men nu sitter jag och Carro i rasthallen i G-huset ( för er som inte vet så är det huset där alla yrkesförberedande program finns så som fordon, el, ip, måleri, bygg, energi )
Vi håller på att skriva på affärsutvecklingen som måste snart bli klar, för vi gör ju absolut inget på skiten haha ;)
såhär sött ligger carro i soffan och pluggar. Vi känner oss som hemma här nämligen!  hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback