No second chance

Sitter i min säng nu och har kollat på min veckliga dos av Vampire Diaries och Jersey Shore.
Det blåser så jävla hårt ute, och tyvärr blåser det så hårt mot mitt fönster att det bara tjuter i ventilen. haha, är svinkall också på grund av det så har tänt lite ljus och sitter och har min fina lilla ensamhets mys.
Lär stanna i min säng hela kvällen haha!!
Aja, i senaste avsnittet av jersey shore, så i slutet spelade dom en jättebra låt. Kanske mer en depp/"vi har gjort slut" låt, haha men den är rätt bra faktiskt. Bra att samla så mkt tankar osv i en låt :-D
"I tell myself that this time
Something's going to change
That you'll look into my eyes
And your heart will fall in place

Well you need space
Darling, you're such a headache
I'm not sure
How much I can take"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback