Kaffe är min bästa vän

Godmorgon mina, ickepigga läsare!
Sitter i min säng med en fet kopp med kaffe.. eller.. det är inte så mycket kvar nu!;) haha har verkligen klunkat i mig så jag skulle bli piggare :-D
sådär fin morgonfrilla! Eller ja, den är inte så tokig faktiskt, jag brukar alltid se ut som ett troll i håret så det spelar inte så stor roll :-D
Hoppas detta blir en lugn dag, det verkar så iallafall. Känns så himla bra när det bara är blå himmel så långt ögat når och sol sol soooool! Även fast jag är känslig för solen, så gillar jag den.. när jag inte sitter ute allt för länge.
Kanske ska ta mig en solstol, sätta mig mitt i snön med ett täcke och jobba  på mina tusentals fräknar? ;)
__________________________
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback