Hemma nu!

Blev så glad när jag såg detta när jag kom hem:
Ewa har bättat min säng i mitt nya påslakanset som jag fick av henne imorse och min lille bäver ligger här nu och gosar jävel! ( hon ligger som sagt, typ, ALDRIG i min säng )
Men har varit på banken med pappa, och fixat nytt konto, beställt ett visa-kort, fixat internet bank och så. Och så ska jag åka och ta kort någon dag och skicka in till ett id-kort. Kanske behövs nu när jag varken har ett fungerande pass eller körkort!
Och emma vill ju att jag ska köpa ut triss-lotter åt henne ;) HAHAHAHHA så fult.
____________________________
Tack iallafall mina sötingar som grattat mig idag, blir så glad :D Kan inte fatta att jag är 18... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback