Grattis till mig! (egentligen)

Det är inte min födelsedag, men det skulle ha varit ;)
Japp, jag skulle blivit född på alla hjärtans dag. Men valde att ligga kvar i mammas gosiga mage och götta till mig i 8 dagar till, haha!
________________________________
Och det är 11 dagar kvar tills min älskade bästa vän Ewe kommer hit, ni anar inte hur mycket jag längtar. Hon är truly my soulmate! Kan berätta allt för henne, göra vad som helst utan och skämmas. Och vi är sånna fnitterfior och fnittrar åt allt.
Senast hon var här, i augusti, så vaknade jag en morgon, och då låg jag vänd mot henne. Och när jag öppnade ögonen såg jag bara en liten söt filur som låg och log mot mig, haha!
Lol, låter som jag är lesbisk.
HAHAHAHHA
baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback