Fezt igår

Hej på er!
Igår var jag och Ewe på fest hos Maja ute på Kålland..Rätt trevlig kväll alltså, med trevliga folk, och ah,jag  tror nog inte att jag har druckit så "bra" någonsin. Liksom annars blir det ju att man häller i sig som fan, men igår satt jag mest och chilldrack, och var glad heeeeeela kvällen :) Bra att jag börjar nu  med sånt när jag fyllt 18, ha ha.
___________________________________________
Vi hade ju kalas för mig igår med, så fick lite presenter av släkten :)
bland annat:
Massa pengar
Egoboost, av Blondinbella
Schampoo & Duschgel
Massa tulpaner (muuums!)
Rosor
Det är rätt konstigt, förr när man var liten så önskade man sig så mkt jävla dyra grejer, och i hur stora mängder som helst. Men nu när man blir äldre, så önskar man sig ingenting i princip och jag är lika glad för vad jag än får, det är rätt cpit att det blir så alltså. Om jag hade fått tulpaner när jag var typ... 14 hade jag dött och blivit assur över att dom slösar bort pengar på något så dåligt, men nu fullkomligt älskar jag tulpaner.
________
Lite bilder från igår!

Kommentarer
» syrran1

och ett mini fartyg fick du oxå...

2011-02-27 17:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback