Dog lite nu

Hade fått en kommentar från andrea, som uppmärksammade att mascaran heter "Very me fat" så sitter och gråter av skratt nu i princip. Vet, dålig humor! Men så blir det oftast på kvällen ;)
Imorgon är det sista dagen i skolan innan lovet, säger bara gött. 9 dagars chill är något jag ser fram emot starkt, och långa sovmorgnar. För sen efter lovet fyller jag 18 på tisdagen, och den fredagen efter lovet, så kommer min älskade bästa vän Ewe, och jag ska ha tjejmiddag!  Så det är verkligen något jag ser fram emot som fan :-D
Ska nog ta och sova nu så jag orkar med att måla från 8-16 imorgon, puh. Börjar bli allmänt jävla jobbigt nu faktiskt och jag riktigt lääängtar tills jag tar studenten o slipper skiten, haha.
Godnatt på er!

Kommentarer
» andrea

HAHAHAH jag skratta som fan :D tyckte de va asroligt, lite fin kvällshumor sådär :D

2011-02-11 13:56:31
URL: http://drudree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback