BLOGG RAPE BY EWELINA

Nu är jag här igen, på blogg.se på tanyas blogg och virrar runt. Ni kommer aldrig bli av med mig, hoppas ni inser det? haha :) Nej jag skojar bara med er. Tanya har ingen aning om att jag skriver ett inlägg här, inte alls. Jag har bara gissat på hennes lösen 359259 gånger och sen när hon säger det så ska jag kunna det egentligen. Jag är ju hennes bästa vän, vi vet allt om varandra? Iallafall nästan allt om varandra haha!
Men iallafall, snart ska jag dit, som ni kanske sätt, för tanya lägger det upp hela tiden för hon saknar mig så!! Nej men, det ska bli GRYMT kul att komma till ÄLSKADE lidköping igen. Gillar att vara där, det är en fin stad. Om man jämnför med eskilstuna eller.. kungsör kanske? Vad säger du tanyis? :D
Har egentligen inget vettigt att säga vill bara marknadsföra min blogg lite.. www.eweliinapettersson.bubbleroom.se haha.. nej nu var jag lite elak mot tanya..Nu kommer det jag ville säga, så håll i er!

Tanya Maria Kobilinski!
Jag älskar dig, har gjort från första ögonkastet. Menar när vi träffades första gången, för från början hatade du ju mig för jag var poppis på ec och inte du. Haha, vi har haft våra emotider vi.. Och våra fjortistider. En sak ska ni veta om oss, vi håller alltid ihop, när jag var blond blev hon blond när hon blev brunett blev jag det, haha vi ska alltid vara som varandra. En sak till som ni ska veta om oss, spelar ingen roll om vi inte prata på en månad, två månader, vi vet fortfarande att vi har varandra och att vi kan lita på varandra. Det är äkta vänskap, känns så jävla bra med dig tanya babe. Fast tycker allt att DU ska komma och hälsa på mig snart i Eskilstuna så ska du få se nya lägenheten!! Och så kan vi gå ut på krogen också, eller ja du kan gå ut och jag hänger utanför.... haha nej men ewe fixar allt och det vet du! ;) Iallafall så älskar jag dig, det är inte långt kvar tills jag får krama om dig :-D Ih, glad tjej jag är. Pussis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback