Big Bang Theory

Nu sitter jag och har svenska. Ville bara visa en viss t-shirt som jag har på mig, som jag har lånat av min syster idag. (värsta bbt-nörden är hon)
dvs en sån här
För er som kanske inte vet vad big bang theory är, så är det en komedi serie med vetenskapsmän som är JÄTTEsmarta. Och Sheldon ( han på t-shirten ) är en arrogant, väldigt smart, men konstig kille. Han vet inte riktigt när folk är sarkastiska osv. Ni måste se för att fatta. :D
____________________________________________
Snart ska jag till g-huset här på de la gardie, där dom ska inviga den "nya" rasthallen, som vi målare har målat om helt och haft oss i 3 månader typ. Det är ju i princip bara vår klass som har målat om där, så creds to us!

Kommentarer
» Suzana

Det heter THE Big Bang Theory, och förkortas tbbt. :(

2011-02-08 11:41:32
URL: http://lovelongtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback