Bada inte!

Min syster berättade något för mig nu som fick mig att tänka över mina planer med att simma på badhuset här i lidköping.
Visste ni att dom har en källare, där dom kan kolla in i bassängerna vad som försigår?
Ajabaja Lidköpings Kommun!

tänk om man får för sig att hoppa från trean i den djupa bassängen. Man råkar sära på benen och åker i och får bikinitrosan som värsta tangan? Vill ni att någon gubbe ska se de eller? ööh ne!?

eller typ.. överdelen råkar åka av när man hoppar.. woops, säger kanske du, hoppas ingen såg.
Men däääääääär nere i källaren, kanske de sitter ngn lonely pervert till gubbe som tänker ÅHÅHÅHÅ! Kanske rent utav filmar... :o no way josé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback