We are the people

Är ju som sagt grym på att ta bilder när jag är full..*host* ;)
Nej men det kommer nog börja bli en liten tradition på bloggen, att visa en suddig bild från festligheterna. Illa! Men bilden är när jag och maja hade satt massa rosa ljus och små paraplyer i 4 rosa doughnuts och Lisa & Elin skulle blåsa ut de, haha :D
Det sjuka var att jag drack så jävla mycket igår, vilket jag inte brukar, och det resulterade i att jag gick och la mig runt 2 skulle jag tro. Men sen vaknar jag innan 6 på morgonen av att alla andra kommer in i rummet, och ska sova.. haha, vilka partynissar :)
Och kvällen innehöll mycket av det vanliga:
Trevligt folk, massa dricka, drama, glädje & skratt, sitta på en gunga och dricka rakt ur en flaska med skumt innehåll (dock inte så vanligt) osv osv. Ska inte gå in allt för mycket på detaljerna haha :D
Men när jag vaknade vid 9 igen så smsade jag genast mamma och frågade om någon kunde hämta mig. Känner att jag återhämtar mig mycket bättre i min säng, med en jävla massa vatten och lite avsnitt av one tree hill ;) :D
Nu ska jag absolut inte dricka på ett par månader - oavsett om någon försöker eller inte. Men jag klarar verkligen inte av att bli bakis igen på ett tag :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback