Vem vill gå i tvåan nu? Ingen, ingen..

Epic dag, bästa var när alla treor (ca 700 tror jag att det är) samlades i aulan och en rektor kommer fram och säger: "Nu ska ni sjunga..."
Vi tänkte, helvete, är han dum eller????
Fast sen började han: "Vem vill gå i tvåan nu...?!"
Och en kör på á 700 pers sjunger "INGEN, INGEN!!!!". Då vart jag rätt glad, snart är det ju faktiskt över :) Annars var det mest info efter och fick vårt schema, rätt gött ändå, tror jag. Vi får se när jag gått i skolan ett tag ;)
Mån-tis går jag 8-16 för då har jag måleri, på onsdagar har jag sovmorgon till halv 10 och slutar 14.30, torsdagar går jag 8-14.30 och fredagar 09.05-11.15.
Kan ju säga att jag älskar fredagarna :D från att ha gått 8-16 hela tvåan på fredagarna så är det här en grymt bra ändring :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback