One-t Cool-t / The magic key

Lite nostalgi. Hörde denna låten typ.. 2002? Aslängesen!

Vet att det inte blivit mycket bloggande nu, och skjuter hela tiden upp inläggen om filmerna jag sett. Men dom dyker upp snart förhoppningsvis. Känns som att det enda jag gör nu är att kolla på film, men jag är rätt slut i kroppen. Hemskt också att det redan är augusti? Fan vi börjar skolan om 3 veckor. Suger. Så ne jag tar igen mig nu och vilar ut mig! Inte direkt taggad om man säger så...

Sen måste jag kolla vad jag ska ha som projektarbete. Det är funderingar om att göra om hallen här hemma, men hur kul är det på en skala. Dock ska nog min äldsta syster flytta iväg i höst, så då ville min andra syster ha hennes rum - och då ska jag göra iordning det. Får se :)

Annars; igår var jag hos frisören och klippte mig, inget speciellt dock men faaaan vad hon klippte av. Men det var massa slitet så nu känns håret luftigt och glatt :) men ändå, kortare :(

Nu ska jag leta fram någon bra film att kolla på,

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback