Allt ska bli som då

Så jävla underbart att vakna till regn.
Hade fönstret öppet hela natten, så när jag vaknade hörde jag spöregnet extra väl. Låg och götta mig i en timma till ljudet av regnet. Åh! :)
Sen körde jag Ewa till jobbet, och åkte till framnäs för att handla. Fick ett sms vid 11 där det stod att jag fått ett paket som nu fanns på Ica Hjertbergs. Jag skickade nämligen tillbaka min ziperall i tisdags, kände att den vart lite för tajt runt rumpan ändå (bootylicious). Och 3 dagar senare, får jag den större! Bra service :)
(med tanke på att det tar typ 3 veckor att få den första gången).
Så jag har bara legat i den nu, och lyssnar lite på Carolina Wallin Pérez :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback