Vilken dröm!

Drömde inatt att jag hitta 1500 kr när jag städade mitt rum,
drömde att jag beställde en ziperall ( billighetsvarianten på one piece )
drömde att min lärare sa att Nordsjö butiken sökte efter sommarjobbare.
drömde att en snygg amerikanare, en sån där från Nashville ( ja dom är grymt snygga, omnomnom ) raggade på mig. Det var happy moment.
MEN sen vaknade jag.
Jag vill ha mer pengar.
Jag vill beställa en ziperall, men vet inte ääään om jag vill ens lägga ut över 600 än..
Vill ha sommarjobb.
Vill bo i Nashville, vill gifta mig med en sån snygging. åh.
JÄVLA DRÖM, fan fittsaftsskit säger jag bara!!
den svarta - jatack.
Chris Young, omnomnoooooommmmmmmmm.
Ja jag är speciell, ni kanske inte gillar sånna killar - de skiter jag fullständigt i  :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback