Karate Kid och en ny grej i bloggen

Kollade nyss på den senaste karate kid, med Jaden Smith i huvudrollen. (will smith's son) Okej, den kom ut förra året, men jag kollar faktiskt inte så mycket på film. Serier är mer min grej :-D
Iallafall grymt bra film, bättre än dom andra karate kid filmerna! Kanske bara för det är häftigare effekter nu än vad som fanns på 80-talet.. men ändå ;-)
Jackie Chan är också med, som är ungens "mentor/lärare/name-it-vad-fan-du-vill". Se den bara, om ni redan sett den, fan se den igen dåååå. Jaden är så söt, ååh vill äta upp han när han har sitt hår utsläppt <3 afrot in my heart.
bild på han när han har afro finns häääääär
Och en ny grej i bloggen som jag vill börja med, är att lägga en låt längst ner i inlägget.
Typ någon låt jag gillar och lyssnar mycket på, det kan vara allt från hip hop till heavy metal så ha sinnet uppe.
Heavy metal kommer väl inte läggas ut så mycket, men bara så ni vet att jag är en allätare, och all musik är bra.
:-)
Ni BÖR ha spotify,med tanke på att det är en spotify länk, annars får ni trycka på länken och kopiera titeln och gå in på youtube eller nåt :)
Justin Bieber & Jaden Smith - Never Say Never
(låten är både från denna filmen och JB's)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback