I'm blue (da ba dee)

Städar mitt rum, så där höjdpunkten som startar påsklovet? haha, näe. Målade hela dagen idag med, ute, fan va kallt det var!  Stina och Emelie bakade, så stina bakade små muffins, som man fick ta 3 var av, och Emelie baka någon sockerkaka med kokos på, som man fick ta 2 av. Vi åt upp allt, och var nöjda & belåtna. Sen kommer Bengt, och frågar om vi har fikat? Vi svarar "näääeee" och han slänger fram gifflar och toscatårta... åt upp allt. Dog lite sen när jag åkte hem till mormor och hon fråga om jag ville fika, haha! Då fick jag allt säga nej, jag mådde så illa.
Men ah, det ska bli skönt med påsklov nu, sett fram emot deeeeet! :-D
Städar ju rummet nu som sagt, skulle egentligen inte bara för jag har så jävla ont i magen och ryggen och har svinsvårt för att böja mig. Men mitt rum ser så äckligt och skabbigt ut med saker överallt på golvet, så jag offrar min sista energi på detta!
Imorgon blir det kalas för mamma, så det är därför. Orkar egentligen inte, men får väl offra energi där med, haha! Kommer antagligen gå in på mitt rum hela tiden och lägga mig i sängen och vara superosocial!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback