Dåliga knän/BB/körskola

Jävla fin rubrik alltså ;) den blidde bra! haaha.
Iallafall, körde ju hem, fast hacka när jag skulle trycka ner kopplingen. När jag kliver ur bilen känner jag verkligen hur knäna ger vika och jag knappt kan stå. Gör ju fett ont? ush, obehagligt som fan. Så nu har jag strukit på voltaren och hoppas de hjälper :)
Kollar på Big Brother nu också,  Vanessa och patrik bråkar som fan, men seriöst, Vanessa har ju jävligt rätt ändå, eller hon och Sonja då. Om dom vill att dom ska städa osv, kan dom ju sluta snacka om de i sitt lilla gäng och bara säga det till Vanessa och Sonja? - HUR SVÅRT ÄR DET?
Eller fan, gör upp ett städschema? det kanske aldrig har slått slint i deras hjärnor xD herregud.
Och för det tredje, jag kollade upp de där med körskolan med mamma, och ny teoristart är nästa måndag ( DÄR HADE JAG TUR ) så jag ska gå dit och skriva upp mig och köpa böcker, inloggning osv :-) skönt att det är på g nu.
Patrik - ut. Gillade dig i början, nu är du slampig och äcklig och kan inte ens svara på en enkel jävla fråga. Väx upp. Och du ska vara... 34? GÅ OCH LÄGG DIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGG!

Kommentarer
» Anonym

fast man borde ju ändå fatta att man ska städa o inte bara kolla på när alla andra gör de???? :S

2011-04-05 23:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback