35 dagar kvar

tills en helt otroligt underbar grej! Emelie - du kniper om detta okej? :D
Just sitter jag på dansen, som vanligt som jag gör på måndagar. Innan var jag på körskolan, det var ingen lång teori idag, gött. Fick mina böcker också, så har en jävla massa böcker och sånt att läsa!
Det är tur att det är påsklov nästa vecka alltså ;)
Jag har nog världens bästa körskolelärare, han är alldeles för goer. Seriöst, han har fan humor! kanske är bra så det inte känns så tryckt i bilen sen när jag ska köra :s
Imorgon är det X-dag i skolan ( dvs man kommer till skolan om man har något att göra, eller om man ligger efter i något ).. vet inte vad X står för? måste dom hitta på så korkade namn eller.
bild från förut idag, kände att jag inte lägger upp så jävla roliga bilder,
SÅ HÄR HAR NI EN ROLIG BILD PÅ MIG.
Hela jag är rolig. ni älskar mig.

Kommentarer
» CJ

Åh så fint med flätan!

2011-04-13 11:47:34
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback