Dag 1 - om mig!

Where to begin, WHERE TO BEGIN!?
Mitt namn är Tanya Kobilinski, bor i lilla staden Lidköping som ligger vid vänern. (sydligaste punkten) Jag är 17 år, men fyller snart 18, vilket händer i februari. Party!
Jag bor med mamma, pappa, och två systrar. Fast den ena är typ aldrig hemma, utan är oftast i Karlsborg med sin pojkvän. Har även en liten (läs: STOR) katt, en riktig pälsexplosion! Hon är långhårig som satan... haha

Jag är född och uppväxt här, men många brukar fråga om mitt namn...
Min pappa ville döpa mig till Tanya för att det är ett namn som finns över hela världen, dvs att jag kan flytta vart jag vill, och kunna få jobb utan att man blir diskriminerad och bortplockad ( om man nu skulle ha ett jätteudda namn ).
Kobilinski är ukrainskt, vilket kommer från min farfar som var ukrainsk. Tror även min farmor var ukrainsk.. men jag har alltid lärt mig att där hon bodde, där ligger Polen idag. Så ah, jag vet inte, blir förvirrad! alla dessa ändringar ;)

nog om de!

Jag går på De la Gardiegymnasiethantverksprogrammet med inriktning - måleri i tvåan.
Japp, jag ska bli målare! eller inte... haha, har större planer än så;)

Jag är rätt så glad ( för det mesta, men såklart har ju jag mina dramastunder jag med HAHA ), har världens sjukaste humor, och det kommer ni verkligen märka haha!
Väldigt social och pratglad.

Hoppas ni lärt er lite nu om  miiig :D

Puss & Adjökens




Kommentarer
» stora syrran 1

vi vet jue inte vilket land farfar och farmor kommer ifrån eftersom polen och ukraina var ett och samma land under andra världskriget. där har du varför du blir förvirrad vännen :P



2011-01-03 15:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback